Promocje
Szaro-czarne bikini z guzikami i łatkami, M
Szaro-czarne bikini z guzikami i łatkami, M
79,90 zł 49,90 zł
szt.
Różowo-czarne sexy bikini,  z dziurkami, M
Różowo-czarne sexy bikini, z dziurkami, M
79,90 zł 49,90 zł
szt.
Najmodniejsze czarne bikini , paski
Najmodniejsze czarne bikini , paski
64,90 zł 39,90 zł
Cudne bikini  neonowe, hit lata,  nowe kolory
Cudne bikini neonowe, hit lata, nowe kolory
39,90 zł 19,90 zł
Czarna sukienka nietoperz, niepowtarzalna
Czarna sukienka nietoperz, niepowtarzalna
79,90 zł 49,90 zł
Sukienka w stylu retro z frędzlami, czerwona
Sukienka w stylu retro z frędzlami, czerwona
79,90 zł 49,90 zł
Biało-czarne  sexy bikini, nowy model
Biało-czarne sexy bikini, nowy model
59,90 zł 29,90 zł
szt.
Retro bikini  neonowe, wysoki stan, push up
Retro bikini neonowe, wysoki stan, push up
69,90 zł 49,90 zł
Bikini z siateczką i paskami  S, NASTOLATKI
Bikini z siateczką i paskami S, NASTOLATKI
49,90 zł 34,90 zł
Modne  bikini z siateczką i paskami
Modne bikini z siateczką i paskami
69,90 zł 49,90 zł
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

7. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

7.1. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży lub umowę o

świadczenie Usługi elektronicznej, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne

oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie

oświadczenia przed jego upływem. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez

Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres: BTKonsulting,  ul. Błońska 7, 05-840 Brwinów.

7.2. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży lub umowy o

świadczenie Usługi elektronicznej, liczy się od dnia wydania Produktu w przypadku Umowy

sprzedaży, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi elektronicznej - od dnia jej zawarcia.

7.3. W razie odstąpienia od umowy Umowa sprzedaży lub umowa o świadczenie Usługi elektronicznej

jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony

świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach

zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.

7.4. Sprzedawca dokona zwrotu na wskazany przez Konsumenta numer rachunku bankowego lub w inny wskazany przez Konsumenta sposób.

7.5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:

(1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa

powyżej w pkt 7.1 oraz 7.2; (2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na

informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania;

(3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen

na rynku finansowym; (4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym

przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; (5) świadczeń, które z uwagi na ich

charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu; (6)

dostarczania prasy; (7) usług w zakresie gier hazardowych.

7.6. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru


WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
–  BTKonsulting. Frida Lingerie, ul. Błońska 7, 05-840 Brwinów 
– Ja/My(*)
niniejszym informuję/informujemy(*)


o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)


umowy dostawy następujących rzeczy(*)


– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)


– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)


– Adres konsumenta(-ów)


– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

8. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

8.1. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można zgłaszać do 14 dni od daty otrzymania produktu ( decyduje data odbioru).

8.1.1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu

niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z

Umową sprzedaży w zakresie określonym w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o

szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U.

Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

8.1.2. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na

adres ; ul. Błońska 7, 05-840 Brwinów lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na

adres; frida@frida.com.pl

8.1.3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub

w inny podany przez Klienta sposób.

8.2. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej oraz pozostałe reklamacje związane z

działaniem Sklepu internetowego

8.2.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych oraz pozostałe reklamacje

związane z działaniem Sklepu internetowego można zgłaszać pisemnie na adres ; BTKonsulting, 05-840 Brwinów ul. Błońska 7 lub z za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres; frida@frida.com.pl

8.2.2. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących

przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz

danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

8.2.3. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie

14 dni.

8.2.4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w

zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.

8.2.5.W przypadku  reklamacji, w zależności od  danej sytuacji, albo koszty wysyłki ponosi Sprzedawca albo Kupujący, albo obie strony solidarnie. 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl